فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای نیمه خرداد؛ از «صنوبر» تا «پا به پای آفتاب» رقابت سریال «نوبت لیلی» در جشنواره‌ بریتانیا برگزیدگان جشنواره دانشجویی موسیقی نواحی معرفی شدند + اسامی پخش مستند «پدر، پسر، گلوله» از شبکه دو به مناسبت قیام ۱۵ خرداد پوستر فیلم سینمایی «عطرآلود» منتشر شد + عکس بازپخش اپیزودهایی از «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در نیمه خرداد + زمان پخش فراخوان جایزه پژوهش سال سینما منتشر شد + جزئیات تلویزیون ریسکِ تغییر مجری مناظره‌ها را می‌پذیرد؟ او با تمام رهبران خاورمیانه فرق داشت | روایتی از گفتگو‌ی اوریانا فالاچی با امام خمینی (ره) «ماه پنهان» محمدرضا یکانی در مراحل پایانی تولید آموزش به نسل جدید در بستر یک فیلم تلویزیونی | گزارشی از اکران خصوصی «محله باصفا» یک جای خالی و چند علامت سؤال | درنگی بر دلایل ضعف آثار سینمایی و تلویزیونی با محوریت امام خمینی (ره) اکران فیلم‌های کوتاه برگزیده فیلم فجر در سینماهای هنر و تجربه ماهرشالا علی در دنباله جدید «دنیای ژوراسیک» جزئیاتی از ساخت فیلم تگزاس ۴ و ۵ و حضور پژمان جمشیدی فیلم اکران‌نشده رضا داودنژاد به سینما می‌آید
سرخط خبرها

جدیدترین خبر از وضعیت جسمانی «سعید پیردوست» بازیگر سینما و تلویزیون

  • کد خبر: ۱۸۸۱۹۳
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷
جدیدترین خبر از وضعیت جسمانی «سعید پیردوست» بازیگر سینما و تلویزیون
سعید پیردوست، هنرمند پیشکسوت کشورمان که به دلیل ناراحتی قلبی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری بود، اکنون با بهبود حالش در منزل تحت نظر است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ همسر این هنرمند در گفت‌وگویی اعلام کرد که چند روزی است که آقای پیردوست از بیمارستان به منزل منتقل شده‌اند و الحمدلله حالشان بهتر است، اما همچنان تحت نظر هستند و دارو‌های قلبشان را مصرف می‌کنند تا به‌زودی با انجام یک چکاپ دیگر، مجددا وضعیت سلامت قلب ایشان بررسی شود.

به گفته وی مشکل اصلی سعید پیردوست ناراحتی قلبی و بالا رفتن دیابت او بوده که مشکل رفع شد، ولی همچنان باید تحت مراقبت باشد.

سعید پیردوست اخیرا به دلیل مشکلات قلبی در بخش آی سی یو بیمارستان پیامبران بستری شد.

سعید پیردوست زادهٔ ۱۶ دی ۱۳۱۹ از بازیگران پیشکسوت کشورمان در عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون است. سریال «۸۷ متر» کیانوش عیاری و مجموعه طنز «چشم بندی» به کارگردانی شاهد احمدلو از آخرین همکاری‌های این هنرمند با تلویزیون است.

سعید پیردوست در گفتگو‌های قبلش اعلام کرده بود که دوست دارد برای مردم کار کند، اما فعلا به خاطر شرایط جسمی‌اش باید بیشتر استراحت کند.

منبع: آفتاب نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->